A kicsit pihenősebb “G” liga után az ígéretesnek bizonyuló “F” Liga következett. Az időmérőedzés megkezdésével egy dologban már egészen biztosak lehettünk: végre valaki elveszi a “szélárnyékozás-szüzességünket”. Ugyanis a két Renault pilóta, Joker és Hegedűs (vagy Hegedűs és Joker) megmutatta, mennyit jelent némi húzás. A félelmetes végsebesség mellett Joker egy elsőséget is szerzett magának, amit egészen sokáig meg is tudott tartani, ám a végefelé Dani jött egy majdnem 0.5 másodperccel gyorsabb kört, szélárnyékozás nélkül. Közel három perccel a vége előtt szintén egy olyan dolog tárult szemünk elé, melyre nem igazán volt még példa: először Riasztó, aztán Fater is kimentek egy-egy mért kör teljesítésére. Legalábbis azt hittük, mert amúgy nem lett belőle semmi. Érdekességként szolgált még az is, hogy az utolsó percig mindösszesen egyetlen egy személy törte össze az autóját. Az viszont nagy kérdés, hogy a Hegedűs-G3mb0X kettős közül valaki kiesett, avagy szimplán visszavonult az eseménytől.
Az időmérőt végül Dani nyerte meg. Mindösszesen 0.68 -del maradt el mögötte Atitak. A képzeletbeli dobogóra feltudott még állni Joker is, akit bár Hegedűs igen csak húzott az egyenesekben, 0.3 -del kapott ki.
Az “F” liga a maga kis felvezetőkörét 18:30 -kor kezdte meg. Aztán nagyjából egyből véget is ért, ugyanis a rendszer újraindításra szorult. A restart viszonylag gyorsan le is zajlódott, mindösszesen 4 darab percet vett az egész procedúra igénybe. Az új felvezetőkör 18 óra 34 perckor kezdődött el. Seti, és Atitak, a bajnokság két esélyese ismét eltökélten, magabiztosságtól túlfűtötten melegíthette a papucsokat, ugyanis ismételten az első sorba tudták kvalifikálni magukat.
Maga a mezőnyben lévő pilóták gumikiosztása igen sokoldalú volt. Az első 10 -ből mindenki (G3mb0X -ot, és Koblost kivéve, Ők szuperlággyal indultak) ultralágy keverékről várta a rajtot. A 10 -en kívül pedig jóformán a szivárvány összes színe megelevenedett.
A pilóták egyébként 18 óra 36 perckor tértek vissza a rajtrácsra, egyből el is foglalták rajtpozíciójukat. A rajt 18 óra 37 perckor vette kezdetét. Atitak remekül, míg Dani pocsékul kapta el a rajtot. Joker nagyon szépet rajtolt, ám Dani és Atitak összezártak, így nem maradt túlságosan sok helye. Olyannyira balszerencsés ívre keveredett az időmérőedzés 3. helyezettje, és szegény Hegedűst, a csapattársát, aki egész időmérőn segítette Őt, jóformán a falba tolta. Riasztó, jó szokásához híven egyetlen egy kör alatt már öt pozíciót ment előre a lágy gumijaival. Mr. Rage és Piusz kettőse okozott izgalmakat a második kör végén, sőt, a buliba még Botel is becsatlakozott. Gyönyörű versenyt vívtak Ők hárman. Piusz, a vonat vezetője védekezésre kényszeredett, ám nem sikerült a cselekményt a létező legpontosabban végrehajtani, ugyanis Mr. Rage, és Botel az ERS -t, és a szélárnyékot segítségük hívván könnyedén letudták gyorsulni a McLaren -t, és annak a pilótáját.
Néhány kanyarral előttük, Twist és Zew találtak egymásra. Zew szépen védekezett a főcsapat autójával közlekedő Úriemberrel szemben, aki nagyon cselesen támadott. Megvárta a DRS vonalat, aztán köszönte szépen, még a DRS-vonal előtt elment mellette. Zew ki is ment a boxba, csak úgy, mint a második helyen tartózkodó Dani, aki a kiállást követően a 11. helyre tért vissza (és egyébként a két kiállással szimpatizált). Valamivel előtte Botel, és Mr. Rage még mindig “szeretgették” egymást. Ati is megérkezett rájuk, így ismét egy triumvirátus alakult ki a Bakui aszfaltcsíkon. Hármójuk partyzásából először Mr. Rage szállt ki. Mindezt a hosszú egyenes előtti síkánnak lehetett “megköszönni”. Ott ugyanis eléggé megcsúszott a Toro Rosso pilótája.
Dani hamar magára talált, és rövid időn belül a 9. helyen találta magát. Ekkor érkezett meg Fater -ra, aki előtt Riasztó autókázott. Viszont nem volt hozzá olyan közel, hogy DRS-nyitási lehetőséget kapjon. Ennek köszönhetően aztán Dani ki is tudta kerülni a Miragesport veteránját. Mindeközben egyébként Riasztó sem autózott eget rengető köröket, és hibát-hibára kezdett halmozni. Látszólag be is sokallt, mely egyébként Fater -ra rossz hatással volt, méghozzá olyannyira, hogy valamilyen úton-módon szárnysérülést szenvedett. A 7. körben aztán Laki, Twist, és Fater is a boxkiállás mellett tették le voksukat. Míg Laki lágy keveréket kapott, Twist és Fater a szuperlágyak mellett döntöttek.
A 9. körben aztán a taktikai előnyben lévő pilóták újra egymásra találtak. Ati és Botel továbbra is előzgették egymást. Kettőjük csatározása egészen addig fajult, míg nem az első egyenes végénél egymás mellé kerülvén válaszúthoz tértek: vagy enged valamelyikük, vagy a falban végzik. Botel volt végül az, aki úgy gondolta, hogy nem kockáztat. Mivel rosszabb íven volt, nem próbálkozott meg elfordulni Ati mellett, inkább a bukótérbe engedte ki az autót, hogy így kerülje el a kontaktust.
Az első kiesőre az “F” ligában a 10. körig kellett várni. G3mb0X volt az, akinek elege lett a Bakui körözgetésből. Őt követte aztán Mr. Rage, a másik Toro Rosso pilóta, méghozzá ugyan abban a körben. Rajtuk kívül ekkor még 13 -man álltak harcban az elérhető legjobb helyezésekért. A 11. kör legvégén Riasztó-Twist és Zew harca bizonyult a legizgalmasabbnak. Gyönyörű manővereket láthattunk, Riasztó nagyon ragaszkodott a pozíciójához, ám Twist minél jobban szerette volna magáévá tenni az előbb említett pozíciót. Az akaratok végül azt eredményezték, hogy a gyönyörű képsorokat követően, nagyon merész csatát vívva Twist megelőzte Riasztót.
Aztán egy körrel később bekövetkezett a lehetetlen: Dani Ausztráliához hasonlóan ismételten hibázott egy óriásit, és a kettes kanyar bejáratánál tovább nem igazán jutott. Nekiment a falnak, a felfüggesztését egy az egyben kitörte, és számára akkor véget is ért a verseny. A második helyről dobta el a vasat. Ennek köszönhetően Atitak vérnyomása még lejjebb mehetett, ugyanis így már 20 másodperces előnye volt a 2. helyezett Lakival szemben, mindezt úgy, hogy egyikőjük sem volt még kint a boxban. Ez az előny azt jelentette számára, hogy kimehet a boxba, elszürcsölhet egy forró teát, aztán miután visszaül majd az autóba, még mindig fényévekkel Laki, és a komplett mezőny elé fog visszatérni. De egyébként nem így lett, a 3. helyre tért vissza, 1,8 másodpercre lemaradva Lakitól, és Twist -től. Érdekességként szolgált, hogy Atitak ultralágy keverékeket tett fel az autójára, melynek értelmében 10 kört kellett elmennie a végéig. Necces húzásnak bizonyult. Rengetegeknek adott okot Atitak az aggodalomra, ugyanis nem tűnt 100 % -osnak biztos megoldásnak a végkimenetelt illetően.
Atitak egyébként a 16. kör legvégén tért be a boxba, és szedett is magának egy 5 másodperces stop & go büntetést. Fél körrel később már utol is érte Twistéket. Egy gyönyörű csapattársi segédletet megjelenítvén Twist biztosította a dupla előzést Atitak számára, ám ezzel saját magával húzott ki, Laki könnyen megelőzte. Pár kanyarral később Atitak előnye már 3.5 másodperc volt. Egy körrel később aztán Twist visszaelőzte Laki -t, ezzel elégtételt véve az egy körrel korábbi eseményekért. Ekkor még 12 -en voltak versenyben.
A 22. körben a harmadik helyen autózó Ati, és Koblos összetörték a versenyszemélygépjárművüket, így pedig egy kellemes Biztonsági autós etap vette a kezdetét. Laki ekkor döntött boxkiállás mellett. A létező legrosszabban Atitak számára jött ki ez az egész, mert hogy Ő már öt körös ultralágyakon volt, míg a mögötte lévő Twist-Laki kettős teljesen friss, azonos abroncsokon volt. Egyébként ezzel a cselekedettel Twist, a Mercedes másik pilótája (aki egyébként régi, ám de mégis új újonc) előtt megnyíltak azok a kapuk, melyek lehetőséget szolgáltak neki ahhoz, hogy megnyerje a versenyt. Bár fizikailag, a képen azt láthattuk, hogy Atitak vezet, ám belerondított ugyebár a ténybe az a fránya 5 másodperces stop & go büntetés. Ekkor már csak 10 -en voltak csatában, mely azt jelentette, hogy a jelenlévők közül mindenki meggazdagodik minimum 1 ponttal.
A pilótákat olyannyira megzavarta a hirtelen visszalassulás, hogy néhányan egészségtelenül le is koccolták egymást. Így járt például Botel, Joker, Zew, Fater és Twist is, aki úgy kapta az 5 másodperces büntetését, hogy igazából Laki durrantott neki hátulról. A biztonsági autó a 24. körben tért vissza a boxba, ez pedig azt tette lehetővé, hogy a hátralévő másfél kört már valós gyorsasággal teljesítsék a pilóták. Az idézőjeles “újra rajtolás a legrosszabbul Botel -nek alakult, aki a célegyenes utáni kanyarnál nagyon későn fékezett, a látszólag hideg gumijaival, és nekiment a falnak. Onnan aztán vissza a pályára, egy kis flipper, aztán végül maradt mindenki ott, ahol.
Twist 4 körrel fiatalabb abroncsaival sokkal-sokkal jobban tapadt csapattársánál, mely azt jelentette, hogy az egyenesben le is tudta vadászni Őt. Az újonc, aki bár nem először van a ligában, átvette a vezetést az utolsó körben. Tény, hogy volt büntetése, és hogy akkor, ott, a dolgok végkimenetelét a pályán kellett lerendezni, óriási tempóban autózott. Zew az utolsó körben megelőzte Lakit, és még egy óriási hajrában Atitak -tól is mindösszesen ezredekkel maradt el. Végül Laki nyerte meg a versenyt a kompjúter szerint, ám mivel ott volt ugyebár az a kérdéses eset, melynél Laki helyett Twist kapott büntetést, a játékbéli végeredmény közel sem szolgált hivatalosként, így az nem is kerül mellékelésre.