A dráma melegágya – A H Liga Osztrák összefoglalója

A MIRAGESPORT 4. szezonja az Osztrák hegyek környezetében folytatódott. Ráadásul nem is akármilyen módon. Az eső igen csak megszánta a Red Bull Ringre látogatókat, a pilótákról nem is beszélve. FerrariBeni folytatta ámokfutását az időmérőedzés elején, versenyzett, illetve feltartott néhány embert. Nem tudni, hogy gondolta, de megtette, ráadásul mindezt úgy, hogy a Bakui hétvége után ez miatt büntetésben is részesült. Az első érvényes mért kört autózta. Egy idő után azonban nevr átvette a vezetést, ezzel benyújtván jelentkezését a pole pozícióért folytatott csatába. Rövid időn belül egyébként rohamosan elkezdett száradni a pálya, mely egyértelműen tartogatott még egyébként önmagában érdekességeket. Az időmérőedzés utolsó másodpercei a tűzijátékról szóltak. Egymás után futották meg a leggyorsabb köröket a pilóták, és értelemszerűen az járt a legjobban, aki a legkésőbb kezdte meg az utolsó mért körét, ugyanis a pálya gumizódása jócskán segítette a pilótákat. A kaotikus időmérőedzést Légycsapó nyerte meg Sevik, és Chappie előtt. Az időmérőedzés végeredménye:
A versenyre érkezvén megbizonyosodtunk arról, hogy száraz körülmények közötti rajtunk lesz. A pilóták gumikiosztása által okozott hatás a szivárványhoz volt hasonló. A felvezetőkörre a MIRAGESPORT versenyzői 14 óra 27 perckor indultak meg, és 14 óra 29 perckor érkeztek vissza a rajtrácsra. A rajtot Légycsapó remekül kapta el, megtartotta vezető pozícióját. A háttérben látható volt egy kisebb kalamajka, ketten egyből ki is estek. Safety Carra nem volt szükség, folytatódhatott a verseny.
Az első etapban óriási versengést láthattunk, hatalmas csatákkal. A MIRAGESPORT ismételten bebizonyította, hogy megkérdőjelezhetetlenül legizgalmasabb ligája.A kedélyeket borzolta Légycsapó két kiállása, mellyel nem is kicsit tolt ki magával. Hatalmas hajrát kellett lenyomnia az utolsó körökben, mert ugyan kb mindenkin átrágta magát, kivéve egy valakit, aki az egy kiállást választotta. Ezt az úriembert DavidHUN -nak hívták. Kiélezett volt a csata, tényleg minden kérdésnek a megválaszolása az utolsó körökre maradt. Tény, hogy az összképet csúfította Légycsapónak a büntetése, ám tíz körrel a vége előtt inkább egy izgalmas csatára fájt a fogunk, mintsem a büntetések számolgatására.A verseny 27. körében csúcsosodott ki Légycsapó és David vívása, ám túlságosan sokáig nem tartott a party, a McLaren -nel közlekedő fiú könnyedén körbeautózta a sokkal idősebb abroncsokon lévő David -ot, így pedig visszavette az első pozícióját. Csak, még ki kellett némi előnyt autózni, ugyebár a büntetései matt.
A 33. körben aztán a MIRAGESPORT Ördöge ismételten megjelent, és Légycsapó szárnyát letörte. David könnyedén vissza is előzte, és újra csatározni kezdtek. Bár Légycsapó kegyetlenül ragaszkodott az első helyért, sok mindent nem tudott kezdeni, hiszen konkrétan fél szárnnyal kellett autóznia. Az meg ugyebár, nem kellemes.Bahrein után tehát ismételten következett egy hatalmas baki a McLaren- től.
A versenyt végül David nyerte meg, teljesen megérdemelten. A második helyen Légycsapó ért célba, a harmadik pedig Tomi lett.