Atitak győzött ismét Hegedűs, és Zew előtt.

A G Liga nemes küzdelmei után következett az F Liga. Arról a pakkról van szó, melyen a létszám szinte mindig megüti a 18 -at, és bár két pilóta dominál totálisan, szoktak izgalmak, meglepetések lenni (gondoljunk csak Riasztó állandó ámokfutásaira).

Az időmérőedzés teljes napsütésben zajlódott le. Az első mért kört Atitak dobta, 1:42.0 -val indított. Aztán jött a csapattársa, Twist, 1 másodperccel lassabb körrel. Mért időt dobott még Ati, és Fixer is. Kettőjük közül Fixer tudta megközelíteni Atitakot, 6 tizedre. Hiába telt a hátralévő idő, Atitakot az ég egyadta Világon senki nem tudta megközelíteni. Még akkor sem, amikor már csak 7 perc volt hátra az időmérőedzésből. Aztán jött G3mb0X, és 5 tizedre tudta megközelíteni a Mercedes erősen bajnokesélyes pilótáját.

Ahány liga, annyi dominancia, de egy biztos: Atitakot ezen a Szombati napon sem sikerült letaszítani a trónról, nagyon pofásan megnyerte az F Liga Belga időmérőedzését. Az ideiglenes dobogóra |twist|, és Fixer, állhatott még fel. A végeredmény:


A felvezetőkörre a pilóták 18 óra 27 perc körül indultak el. A versenynaptár leghosszabb pályáján nem túlságosan hamar érkeznek vissza a pilóták a rajtrácsra, így aztán értelemszerűen itt valamivel több idejük marad a gumikat üzemi hőfokra (vagy az fölé) melegíteni. Amint visszatértek egyébként a rajtrácsra, megjelentek, aztán eltűntek a lámpák, a pilóták ízlésesen el is rajtoltak. A két Mercedes jól jött el, de az első kanyar már inkább 1998 -as emlékeket ébresztett a nézőkben: Twist keresztbe állt, és tömegbaleset történt, melynek a levét Koblos, és Ati itta meg. Atitak megtartotta vezető pozícióját, Fixer a második, Rage pedig a harmadik helyen tartózkodott. Joker elveszítette elülső szárnyának egy kis darabját, így pedig teljesen másképpen kezdett el viselkedni az autó a veterán pilóta alatt. Hegedűs mindeközben egészen elképesztő 10 rajthelyet javított. Mindösszesen egy szektor kellett neki, hogy ezt véghezvigye. Az Eau Rouge, és a Radillion első áldozata Piusz volt.

A versenytáv felénél már 6 ember esett ki a versengésből. Ha Atitakot nem nézzük, akkor a 2. helyezett, és a a 7. helyezett között alig volt némi különbség. És a kevés különbség(ek)nek köszönhetően akadt is csata bőven. Hol Dani, és Mr. Rage találtak egymásra, hol Fixer szorongatta pokolian Hegedűst, hol pedig Zew gyakorolt nyomást Barbencére. A 17 -es kanyarban Fixer kikerülte Ferrarijával Hegedűst, aki aztán visszaelőzte, közben hátul meg Dani beleállt a falban. Így pedig (egy kis fekete humorral megkenve) ki lehet jelenteni: kettőjük csatározását Mr. Rage nyerte meg.

Fixerék mögött Barbence, és Zew is boxoltak, de míg Őket néztük, Hegedűs, és Fixer keményen összeakadtak, és mindkettőjük autója sérült, sőt, Hegedűs még a pályán kívülre is került. Így eljött mellettük Zew, és Barbence is. Ekkor már 7 ember szállt ki a Belgiumbéli versenyzésből. Hegedűs közben erőre kapott, visszaelőzte Bencét, és megpróbált Zewre összpontosítani. Csak, hogy pont az első DRS Zóna előtt előzte meg a Force India pilótáját, így pedig Barbence nehézségeket nem ismerve előzte meg Őt. Ők még elvoltak bőven egymással, Atitak meg kiállt kereket cserélni, és 17,5 másodperces előnnyel tért vissza vezetőhelyre.  Barbencén viszont túl nagy lett a nyomás, és eldobta az autóját. Így pedig Hegedűs elég nagy előnnyel autókázhatott a 3. helyen, Zew -et üldözve.

A versenyt végül nem túl meglepő módon Atitak nyerte meg, 35 másodperces előnnyel a Hegedűs-Zew előtt. És bár Riasztó a 4. helyen ért célba, a büntetésének köszönhetően a 7. lett.
Az F Liga Belga nagydíjának a végeredménye: